مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-15اقتصادي

نرخ کرایه درون شهری خرم آباد افزایش پیدا نکرده است/ برخورد با متخلفان


مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: در حال حاضر افزایش نرخ کرایه را نداریم و نشر برگه هایی به اسم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی را تکذیب می کنیم.

- مهدی صفربیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی در خرم آباد توضیح داد: ما در حال حاضر افزایش نرخ کرایه را نداریم و نشر برگه هایی به اسم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی را تکذیب می کنیم.

وی افزود : قبل از عید نرخ کرایه تک مسیری  از 1500 هزار تومان به 2000 هزار تومان افزایش پیدا کرد، این افزایش 500 تومانی پس از سال ها انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: بعد از عید اصلاحیه نرخ کرایه دو مسیر و سه مسیر را هم به شورای شهر ارائه دادیم  که در این اصلاحیه قرار است نرخ دو مسیر به 4 هزار و سه مسیر به 5 هزار تومان افزایش پیدا کند.

صفربیرانوند بیان کرد: اما تاکنون این پیشنهاد ما تایید و ابلاغ نشده است، بنابراین ما در حال حاضر افزایش نرخ کرایه دو مسیر و سه مسیر  را نداریم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: اینکه برخی نرخ نامه جدید کرایه تاکسی دروم شهری خرم آباد را به اسم  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه درون شهری خرم آباد افزایش پیدا نکرده است/ برخورد با متخلفان

نرخ کرایه درون شهری خرم آباد افزایش پیدا نکرده است/ برخورد با متخلفان