مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-15اقتصادي

اشباع بازار تهران از توزیع مرغ/کمبود روغن 48 ساعت آینده حل می شود


استاندار تهران با اشاره به اینکه بازار از نظر توزیع و عرضه مرغ اشباع شده است گفت: کمبود روغن تا 48 ساعت آینده حل می شود.

- تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه بازار از نظر توزیع و عرضه مرغ اشباع شده است گفت: کمبود روغن تا 48 ساعت آینده رفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید به برگزاری روزانه جلسات ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: در بعضی از کالاها از جمله مرغ وضعیت بازار به تعادل و ثبات رسیده و بازار تهران از نظر توزیع و عرضه مرغ اشباع شده است.

وی ادامه داد: در بعضی از کالاها از جمله شکر مشکل به صورت نسبی حل شده، هرچند در برخی نقاط کمبودهایی وجود دارد اما این نیاز به صورت فراگیر احساس نمی شود؛ و در مورد بعضی از کالاها از جمله روغن نیز باید تدبیر جدی اتخاذ کرد، چراکه اکنون روغن در فروشگاه های زنجیره ای وجود دارد، ولی در خرده فروشی ها مشکل داریم این موضوع در حال پیگیری است تا در 48 ساعت آینده مسئله روغن در شبکه توزیع خرده فروشی ها نیز حل شود.

استاندار تهران با اشاره به مشکل شبکه توزیع عنوان کرد: اکنون از طریق همکاری و هماهنگی باید بخشی از کاستی های شبکه توزیع حل شود، در این راستا اتاق اصناف با شبکه مستقل توزیع کار را پیش می برد، ضمن اینکه فروشگاه های زنجیره ای و شبکه توزیع شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع بازار تهران از توزیع مرغ/کمبود روغن 48 ساعت آینده حل می شود

اشباع بازار تهران از توزیع مرغ/کمبود روغن 48 ساعت آینده حل می شود