مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-15سياسي

گره گشایی از کار 400 واحد صنعتی توسط جهادگران بسیج مهندسین قم


محمد عقیقی مدیر کانون شهید چمران بسیج مهندسین صنعتی استان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس قم بیان کرد: حمایت، تسهیل گری و ارائه مشاوره به واحد های تولیدی و صنعتی همواره در اولویت ما است، در این چند ماه گذشته حدود هزار و 200 واحد صنعتی و تولیدی که بیشتر در شهرک شکوهیه مستقر بودند توسط بسیج مهندسین پایش و ارزیابی شدند و اقداماتی برای حمایت از این واحد ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: گروه های جهادی ما در عرصه های صنعتی، عمرانی و کمک های مومنانه فعالیت می کنند، در بحث صنعت از سال 1400 تا به امروز بالغ بر 400 واحد صنعتی با تلاش کارشناسان بسیجی، مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف دریافت کرده اند و رفع مشکلات آن ها پیگیری شده است، همچنین 230 واحد نیز تشکیل پرونده داده و منتظر رسیدن نوبتشان هستند.

عقیقی ادامه داد: در کمیته عمران اقدامات بسیار خوبی را برای 3 روستا انجام داده ایم، در این مدت بازسازی 40 واحد مسکونی برای محرومین روستایی در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری ادارات دولتی به حل مسائل عمومی روستاییان از جمله مشکل فاضلاب، راه و شهرسازی، آب، برق، گاز و دیگر موضوعات پرداخته ایم.

مدیر کانون شهید چمران بسیج مهندسین صنعتی استان قم تصریح کرد: در هفته ای که به نام جهاد سازندگی بود، در کلینیک بسیج مهندسین به 4 واحد صنعتی در بحث ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از کار 400 واحد صنعتی توسط جهادگران بسیج مهندسین قم

گره گشایی از کار 400 واحد صنعتی توسط جهادگران بسیج مهندسین قم