مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-15اقتصادي

رشد 40 درصدی فاز اول پالایشگاه مهر خلیج فارس/ آخرین وضعیت پالایشگاه آناهیتا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه افتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی فرج شهیر با اشاره به اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حوزه صنعت نفت عنوان کرد: مجموعه قرارگاه در حوزه نفت، - معاون فنی و مهندسی هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: فاز اول پالایشگاه مهر خلیج فارس در حال حاضر حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال 1403 به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه افتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی فرج شهیر با اشاره به اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حوزه صنعت نفت عنوان کرد: مجموعه قرارگاه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یک هلدینگ تخصصی را ایجاد کرده است که ذیل این هلدینگ حدود 20 شرکت و موسسه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: ما در مجموعه قرارگاه سعی کردیم که در تمام حوزه ها ورود داشته باشیم و در موضوع لرزه نگاری و اکتشاف نفت و گاز و حفاری چاه ها در دریا و خشکی پروژه انجام دادیم.

فرج شهیر گفت: در حوزه دریا، قرارگاه در فاز 13 و 22-24 میدان گازی پارس جنوبی، دو طرح هر یک با 38 حلقه چاه را حفاری کرده است که پیشرفت آن بالای 90 درصد است و گاز از این میدان مشترک تولید می شود.

معاون فنی و مهندسی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در حوزه خشکی نیز قرارگاه خاتم الانبیا طرح های توسعه میادین نفتی در خوزستان را در دستور کار دارد و مجموعا عملیات حفاری حدود 176 حلقه چاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی فاز اول پالایشگاه مهر خلیج فارس/ آخرین وضعیت پالایشگاه آناهیتا

رشد 40 درصدی فاز اول پالایشگاه مهر خلیج فارس/ آخرین وضعیت پالایشگاه آناهیتا