مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-15بين الملل

خبرنگارکشی صهیونیست ها


شهادت «شیرین ابوعاقله» به دست سربازان صهیونیست هنگام گزارش میدانی از هجوم سفاکان اسراییلی به اردوگاه جنین در حالی صورت گرفت که این رویداد در سالگرد تخریب ساختمان رسانه ای خبرگزاری آسوشیتدپرس و چند شبکه خبری دیگر انجام شد.

- شهادت شیرین ابوعاقله به دست سربازان صهیونیست هنگام گزارش میدانی از هجوم سفاکان اسراییلی به اردوگاه جنین در حالی صورت گرفت که این رویداد در سالگرد تخریب ساختمان رسانه ای خبرگزاری آسوشیتدپرس و چند شبکه خبری دیگر انجام شد.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- جواد منصوری: شهادت شیرین ابوعاقله ، خبرنگار زن شبکه الجزیره قطر به دست سربازان صهیونیست هنگام گزارش میدانی از هجوم سفاکان اسراییلی به اردوگاه جنین در حالی صورت گرفت که این رویداد در سالگرد تخریب برج الجلاء (ساختمان رسانه ای خبرگزاری آسوشیتدپرس و چند شبکه خبری دیگر) انجام شد.

علیرغم اینکه ابوعاقله همه استانداردهای خبرنگاران میدانی را رعایت کرده و از جلیقه ضدگلوله و کلاه استفاده کرده بود، با این حال هدف تیراندازی صهیونیست ها قرار گرفت.

سخنگوی ارتش اشغالگر در اولین واکنش به خبر شهادت این خبرنگار کهنه کار، آن را تکذیب کرد و از طریق وایرال کردن تصاویر ویدئویی محل درگیری کوشید آن را به گردن فلسطینی ها بیندازد! اما طبق اعلام روزنامه صهیونیستی هاآرتص ، ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگارکشی صهیونیست ها

خبرنگارکشی صهیونیست ها