مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-15سياسي

کلنگ هیچ پروژه ای در کشور بدون مجوز زیست محیطی بر زمین نخواهد خورد


رییس جمهور نسبت به مساله محیط زیست دیدگاه فوق العاده ای در دولت مطرح کرده که کلنگ هیچ پروژه ای در کشور بدون مجوز زیست محیطی بر زمین نخواهد خورد و ما باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اولین گردهمایی سراسری مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها که صبح امروز در محل سالن همایش های بین المللی شهدای محیط زیست برگزار شد، با اشاره به شرایط محیط زیستی کشور، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت محیط زیست کشور هنوز برای مسوولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس به طور کامل تبیین نشده است هرچند این موضوع در دولت دارد اتفاق می افتد.

   سلاجقه، خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری نسبت به مساله محیط زیست دیدگاه فوق العاده ای در دولت مطرح کردند که کلنگ هیچ پروژه ای در کشور بدون مجوز زیست محیطی بر زمین نخواهد خورد و ما باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم تغییر شیوه نامه های محیط زیستی، تصریح کرد: کارگروهی در سازمان حفاظت محیط زیست برای این کار تشکیل شده است و این کارگروه نظرات مدیران کل استان ها و حتی بدنه کارشناسی آنها را گرفته است.

همه ما باید کمک کنیم تا این اقدام در یک بازه زمانی مشخص به انجام برسد و مملکت تکلیف خود را در بحث محیط زیست بداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ هیچ پروژه ای در کشور بدون مجوز زیست محیطی بر زمین نخواهد خورد

کلنگ هیچ پروژه ای در کشور بدون مجوز زیست محیطی بر زمین نخواهد خورد