مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-15اقتصادي

لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر گل و گلاب


کاشان با سابقه تمدنی هفت هزار ساله و جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی، هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند اما کمبود زیرساخت های گردشگری از جمله مشکلاتی است که باید برای رفع آن چاره اندیشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، کاشان همه ساله به ویژه در فصل بهار و اردیبهشت ماه میزبان علاقه مندان به گل و گلاب است که خود را از هر نقطه و دیاری به کاشان می رسانند اما نبود برخی زیرساخت ها در حوزه گردشگری مشکلاتی را برای مسافران و هم وطنان ایجاد می کند.

تصویر هوایی  از دیوار قلعه جلالی کاشان   به گفته کارشناسان حوزه گردشگری رکود دو ساله این صنعت به واسطه فراگیری ویروس کرونا فرصت ویژه ای برای فراهم ساختن زیرساخت های مورد نیاز اعم از اقدامات عمرانی و زیر بنایی شهرها، بازسازی و بهسازی اقامتگاه های بوم گردی وهتل و آپارتمان ها، مرمت و احیا بافت های تاریخی و برنامه ریزی های دقیق تر جهت سهولت در تردد، اسکان و بازدید گردشگران بوده است که به ان توجه چندانی نشده است.

  آیین گلاب گیری کاشان   امام جمعه کاشان: لزوم ارتقای زیرساخت های گردشگری کاشان حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به استقبال بی نظیر گردشگران از کاشان در تعطیلات عید فطر گفت: مسؤولان شهرستان پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر گل و گلاب

لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر گل و گلاب