مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-15سياسي

بهبود وضعیت اشتغال در لرستان پس از سفر ریاست جمهوری/ سایت هوایی هلال احمر تکمیل شود


معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: طبق گزارش مرکز آمار بعد از سفر رییس جمهور به واسطه مصوبات و اعتبارات موضوع اشتغال تکانی خورده اما هنوز جای کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به تلاش جمعیت هلال احمر استان در بحران های مختلف از جمله سیل فروردین 98 ، بیماری کرونا و دیگر بحران ها اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر موضوع آموزش بحث کلیدی و اساسی است که دنبال شده و می طلبد که همچنان دنبال شود.

وی افزود:  نکته دیگر  تربیت نیروهای متخصص است که تاکنون به خوبی انجام شده و نیاز است  با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

معاون عمرانی استانداری لرستان بر استفاده از ظرفیت خیرین تاکید کرد و گفت: ورود خیرین به حوزه هلال احمر نکته مهم و حایز اهمیت است که باید مد نظر قرار داده شود.

دالوند بیان کرد: استفاده از ظرفیت های استان نیز در قالب سرمایه گذاری های شرکت هلال موضوعی است که نیاز است مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: لرستان در بحث زیرساخت ها دچار عقب ماندگی است، ابن در حالی است که ما در حوزه های مختلف از جمله منابع آب دارای ظرفیت هستیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم این عقب افتادگی را جبران کنیم، انتظار داریم جمعیت هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت اشتغال در لرستان پس از سفر ریاست جمهوری/ سایت هوایی هلال احمر تکمیل شود

بهبود وضعیت اشتغال در لرستان پس از سفر ریاست جمهوری/ سایت هوایی هلال احمر تکمیل شود