مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-15اقتصادي

برخورد با اخلالگران اقتصادی جدی خواهد بود


در دستگاه قضایی از جنبه مبارزه با اخلالگران اقتصادی تکلیف داریم با متخلفان برخورد قضایی و کیفری داشته باشیم.

- قزوین- رییس کل دادگستری قزوین گفت: در دستگاه قضایی از جنبه مبارزه با اخلالگران اقتصادی تکلیف داریم با متخلفان برخورد قضایی و کیفری جدی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی شعبانی صبح یک شنبه در جلسه تجمیعی تنظیم بازار که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین جزو استان های موفق در مدیریت بازار در روزهای اخیر بوده است.

رییس کل دادگستر استان قزوین افزود: ارز ترجیحی فسادها و رانت هایی را ایجاد کرد که باعث خسارت به مردم و کشور شد و طبیعتاً دولت برای مبارزه با فساد راه خوبی را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه تصمیم دولت برای تغییر ساختار یارانه در کشور تصمیم درستی بود، اذعان کرد: همه باید در مسیر پیش رو به دولت کمک کنیم تا از این مرحله مهم عبور کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: دستگاه قضایی در کنار مسئولان اجرایی است و سعی می کنیم با حمایت خود بتوانیم این خدمت بزرگ را به مردم داشته باشیم.

شعبانی عنوان کرد: بخشی از تخلفات جنبه تعزیراتی دارد اما ما در دستگاه قضایی از جنبه مبارزه با اخلالگران اقتصادی تکلیف داریم با متخلفان برخورد قضایی و کیفری داشته باشیم که دارای اثر بازدارندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اخلالگران اقتصادی جدی خواهد بود

برخورد با اخلالگران اقتصادی جدی خواهد بود