مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-15سياسي

درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می شود


با امضای تفاهم نامه تخصیص زمین وقفی، درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می شود.

- ، با امضای تفاهم نامه تخصیص زمین وقفی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس، درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان احداث می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی صبح امروز یک شنبه در دیدار فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس با وی، با اشاره به اقدامات این اداره کل در حوزه درمانی، اظهار کرد: خدمت به مردم و به خصوص قشر نیازمند جامعه جزو رسالت های سازمان اوقاف بوده و حاضر هستیم از ظرفیت های اوقاف در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی افزود: اختصاص زمین وقفی برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در هریس گام مهم اداره کل اوقاف جهت حل مشکلات مردم این شهرستان بوده و قطعاً این چنین اقداماتی درسایر شهرستان ها هم با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی دراولویت قرار دارد.

مردم هریس از دریافت خدمات رایگان درمانی تأمین اجتماعی محروم هستند در ادامه فرهاد جلیل وند نگارستان، فرماندار هریس نیز اظهار کرد: شهرستان هریس حدود 24 هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی دارد که متأسفانه این جمعیت از دریافت خدمات رایگان درمانی تأمین اجتماعی در خود شهرستان محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می شود

درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می شود