مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-15اقتصادي

ساخت مسکن ملی در شهرهای چهارمحال و بختیاری به کجا رسید؟


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل تخصیص زمین برای ساخت 152 واحد مسکونی در شهر لردگان برطرف و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

- مرتضی رفیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مشکل تخصیص زمین برای ساخت 152 واحد مسکونی در شهر لردگان برطرف و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن 930 متقاضی تأیید نهایی شده اند که ظرف چند ماه آینده زمین این پروژه از سوی راه و شهرسازی استان تأمین می شود.

وی افزود: در شهرهای آلونی و سردشت مشکل تأمین زمین داریم که اقدامات نهایی برای برطرف کردن آن در دست اقدام است.

رفیعی اضافه کرد: تاکنون یک هزار و 620 متقاضی مسکن طرح نهضت ملی در شهر بروجن تأیید نهایی و زمین مورد نظر نیز فراهم شده است که به زودی ساخت و ساز آغاز می شود.

وی عنوان کرد: در شهر بن 220 متقاضی تأیید نهایی و برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده اند و در طرح اقدام ملی برای ساخت 156 واحد مسکونی زمین تخصیص داده شده و در حال گروه بندی ساخت هستیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 600 نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فرخشهر تأیید نهایی و برای واریز وجه به بانک معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن ملی در شهرهای چهارمحال و بختیاری به کجا رسید؟

ساخت مسکن ملی در شهرهای چهارمحال و بختیاری به کجا رسید؟