مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-15سياسي

مجلس نهم در قبال اشکالات حقوقی برجام سکوت یا همراهی کرد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برجام دارای اشکالات حقوقی مختلف به ویژه در حوزه تضمین ها داشت و مجلس نهم در مقابل این پدیده یا سکوت کرد یا همراهی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 25 اردیبهشت مجلس طی نطق میان دستور خود اظهار داشت: در تاریخ هر ملتی اتفاقاتی می افتد که آثار و تبعات آن در طولانی مدت می ماند؛ در تاریخ مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب اسلامی دو اتفاق افتاده است که آثار آن در تاریخ کشور مانده است.

وی ادامه داد: اولین اتفاق در مجلس اول و در بیانیه الجزایر اتفاق افتاد که در زمان دولت موسوی انجام گرفت و مجلس در مقابل این پدیده سکوت یا همراهی کرد و به استناد این پدیده ده ها سال اموال ملت ایران در دادگاه لاهه به نفع آمریکایی ها و اروپایی ها مصادره می شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس در تشریح دومین پدیده در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق مهم دیگر، برجام بود که با اشکالات حقوقی مختلف به ویژه در حوزه تضمین ها اتفاق افتاد و مجلس نهم در مقابل این پدیده یا سکوت کرد یا همراهی.

عباس زاده تصریح کرد: گویا سومین اتفاق در مجلس انقلابی در حال رقم خوردن است؛ الان در مذاکرات وین باید مشخص کنیم که استراتژی کشور در مورد برجام چیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نهم در قبال اشکالات حقوقی برجام سکوت یا همراهی کرد

مجلس نهم در قبال اشکالات حقوقی برجام سکوت یا همراهی کرد