مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-15اقتصادي

رکود تولید روغن در روزهای بحرانی بازار/ ماجرای تعلل نرگس شیراز در روند تولید چیست؟


بزرگترین کارخانه روغن نباتی استان فارس، با داشتن مواد اولیه و ظرفیت تولید، از این ظرفیت بهره مناسبی نبرده و در شرایط کنونی، تولید کافی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در روزهایی که کمبود روغن در میان خانوارها به معضل تبدیل شده، کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز به جای حل کردن مشکل مردم، گره ای بر این مشکل افزوده است.

 ما به تفاوت نرخ ارز دولتی و ارز نیمایی محاسبه می شود خبرنگار فارس این موضوع را با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در میان گذاشت.

محسن ربانی زاده که علت تولید نکردن 200 تن روغن مصرف خانوار در هفته گذشته، علیرغم نیاز شدید بازار و وجود مواد اولیه، را جویا شده بود، اظهار داشت: میزان مواد اولیه 300 تن نبوده و 400 تن بوده است که شامل 160 تن روغن سویا و 250 تن روغن آفتاب گردان بوده که فاقد تاییدیه وزارت بهداشت و درمان و مجوز علوم پزشکی بوده است و علت تاخیر یک هفته ای در تصفیه و تولید روغن نیز همین موضوع می باشد.

وی همچنین تاکید کرد که برای روغن های تولید شده بعد از آزادسازی یارانه ها، مابه تفاوت نرخ ارز دولتی و ارز نیمایی محاسبه و از کارخانه دریافت می شود.

ربانی زاده همچنین از مستهلک بودن تجهیزات و خطوط تولید کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز سخن گفت و بیان نمود: کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز ارزش حمایت کردن ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود تولید روغن در روزهای بحرانی بازار/ ماجرای تعلل نرگس شیراز در روند تولید چیست؟

رکود تولید روغن در روزهای بحرانی بازار/ ماجرای تعلل نرگس شیراز در روند تولید چیست؟