مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-15اقتصادي

اجرای 200 پروژه عمرانی اوقاف گیلان/ طرح جامع 20 بقعه بررسی شد


معاون بهره وری اقتصادی اوقاف گیلان با اشاره به اجرای 200 پروژه عمرانی با بیش از 35 میلیارد تومان اعتبار طی سال گذشته، گفت: طرح جامع 20 بقعه متبرکه گیلان نیز بررسی شد.

- ، مجید بذرافشان ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در بقاع متبرکه گیلان، گفت: در سال گذشته 200 پروژه عمرانی با مساحت هفت هزار و 835 متر مربع در حوزه اماکن و بقاع متبرکه گیلان تعریف و با بیش از 35 میلیارد تومان انجام شد.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: بخشی از این هزینه از عوائد و نذورات مردمی بقاع متبرکه و 40 درصد آن توسط خیرین در قالب طرح مودت با نظارت دفتر فنی و مهندسی اوقاف گیلان تأمین شده است.

وی به پیشرفت 97 درصد پروژه های تعریف شده در بقاع متبرکه اوقاف استان در سال گذشته، گفت: از طرح های برجسته عمرانی در بقاع متبرکه گیلان، هفت گنبد در سطح بقاع متبرکه گیلان اجرا شده که امامزادگان ماچیان در رودسر، امامزاده اسحاق در شفت و بقعه متبرکه امامزاده هاشم رشت از مهمترین این بقاع متبرکه هستند.

بذرافشان با بیان اینکه برای ساخت این هفت گنبد 30 میلیارد ریال از محل کمک های مردم و عوائد بقاع متبرکه هزینه شده است، ادامه داد: در حوزه نوسازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، احداث سازه یا توسعه سازه ها دو هزار و 530 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 پروژه عمرانی اوقاف گیلان/ طرح جامع 20 بقعه بررسی شد

اجرای 200 پروژه عمرانی اوقاف گیلان/ طرح جامع 20 بقعه بررسی شد