مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-15ورزشي

به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید


مربی پیشین آبی پوشان با بیان این که فولاد جانانه و مردانه مقابل استقلال بازی کرد، گفت: شایسته ترین تیم این فصل برای قهرمانی استقلال بود.

- ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در واکنش به تثبیت قهرمانی این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد مردانه و جانانه مقابل استقلال بازی کرد اما آبی پوشان کار را در اهواز تمام کردند و با ارائه یک بازی منطقی به آنچه می خواستند رسیدند.

وی افزود: استقلال این دیدار را ضربتی شروع کرد و از همان لحظه شروع مشخص شد شاگردان مجیدی عطش بالایی برای پیروزی در این بازی دارند.

بازیکنان استقلال از دقایق اول جسارت بالای خودشان را نشان دادند و توانستند برتری خود را به تیم میزبان دیکته کنند.

مربی سابق آبی پوشان در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی بیان داشت: به یک عضو نسبتاً قدیمی و کوچک از خانواده استقلال تایید می کنم که اهواز یکی از آبی ترین شهرهای ایران است و اگر حضور تماشاگر در ورزشگاه آزاد بود قطعاً هواداران پر شمار استقلال این تیم را تنها نمی گذاشتند و شب پر شور و فراموش نشدنی برای این تیم رقم می زدند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: مجیدی در این فصل تیم خوبی را ساخت و مهم ترین ویژگی های این تیم به ثبات در روند نتیجه گیری و داشتن روحیه نباختن و شخصیت قهرمانی بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید

به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید