مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-15سياسي

جهاد تبیین برای روشنگری برنامه های اقتصادی دولت محقق شود


دبیر قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر گفت: جهاد تبیین برای روشنگری برنامه های اقتصادی دولت محقق شود.

- ، حجت الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر یکشنبه در نشست جهاد تبیین پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جامعه نسبت به مسائل مختلف، دسیسه ها و ابزارهای دشمن نیاز به تبیین و روشنگری دارد و اهمیت جهاد تبیین اگر از نسبت جهاد نظامی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ما در عرصه نظامی به استقلال و خودکفایی لازم رسیده ایم و دشمن نیز به این واقف هست و لذا می داند نمی تواند در بعد نظامی به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، لذا در زمینه نظامی ناامید شده است.

دبیر قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر بیان داشت: جبهه ای جدید دشمن، پنهان کردن و تحریف واقعیت های امروز جامعه است و از این طریق می خواهد اهداف خود را دنبال کند.

حجت الاسلام جمالی ابراز داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، ما هر جا انقلابی وارد شدیم موفق بودیم، لذا شما می بینید در عرصه نظامی موفق بودیم، چون انقلابی و جهادی عمل شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: اقتصاد امروز ما، پاشنه آشیل دولت شده و دولت در یک حرکت انقلابی می خواهد در این عرصه تحول و یک اقتصاد انقلابی که دشمن نتواند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین برای روشنگری برنامه های اقتصادی دولت محقق شود

جهاد تبیین برای روشنگری برنامه های اقتصادی دولت محقق شود