مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-15اجتماعي

اشتباهات ناشی از خطای دید داوطلبان در کنکور کاهش می یابد


رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی تأکید کرد: اشتباهات ناشی از خطای دید داوطلبان با تغییرات صورت گرفته در آزمون سراسری سال جاری کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، عبدالکریم شادمهر  رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی در نشست عوامل اجرایی آزمون ها در دانشگاه شیراز  با بیان اینکه سازمان سنجش آموزش کشور حداقل حدود 20 میلیون نفر مخاطب مستقیم و غیرمستقیم دارد، گفت: تأمین امنیت آزمون های سراسری و صیانت از حقوق داوطلبان اهمیت بسیاری دارد و باید برای برگزاری آزمون نسبت به گذشته حساسیت را بالا ببریم و قوانین برگزاری آزمون را با جدیت بیشتری اجرا کنیم.

رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برنامه های آینده این سازمان برای برگزاری آزمون های هوشمند، گفت: برای بالا بردن ضریب امنیت، کاهش اضطراب و پایین آمدن خطا به سمت هوشمندسازی آزمون رفته ایم.

فراهم شدن زیرساخت برای برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی عزم ملی می خواهد و انتظار داریم توسعه شبکه برگزاری آزمون به گونه ای انجام شود که ظرفیت برگزاری آزمون الکترونیکی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات ناشی از خطای دید داوطلبان در کنکور کاهش می یابد

اشتباهات ناشی از خطای دید داوطلبان در کنکور کاهش می یابد