مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-15اقتصادي

تعامل با تشکل ها و اتحادیه ها به عنوان بازوان اجرایی دولت


مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی بر تعامل بیشتر با تشکل ها و اتحادیه ها با این سازمان به عنوان بازوان اجرایی سازمان تاکید کرد.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل قادری فر در نشست مشترک با اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی ایران با ابراز امیدواری نسبت به ارتباط و همکاری بیشتر با تشکل ها و اتحادیه ها به عنوان بازوهای اجرایی سازمان، گفت: در جهت انسجام بیشتر کارها و تحقق هر چه سریع تر اهداف عالی سازمان، در سال جاری تصمیم گرفتیم با دریافت برنامه از اتحادیه های سراسری بخش کشاورزی و روستایی نقشه راهی تهیه کرده و در قالب برنامه ای مدون و منسجم به آن عمل کنیم .

وی افزود: در سال زراعی 1402- 1401 سازمان مرکزی تعاون روستایی به مباشرت اتحادیه تعاونی تولید مجری طرح کشت قراردادی برنج در کشور خواهد بود و تجربیات کشت قراردادی گندم در ده استان کشور در سال گذشته، مطمئنا الگوی مناسبی برای مکانیسم و ساختار کشت قراردادی برنج تحت نظارت اتحادیه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن ابراز امیدواری به ورود اتحادیه تعاونی تولید به بحث انتقال تکنولوژی، خاطرنشان کرد: اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید نقش مهمی در حضور پررنگ و موثر شرکت های دانش بنیان در فعالیت های شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی کشور دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با تشکل ها و اتحادیه ها به عنوان بازوان اجرایی دولت

تعامل با تشکل ها و اتحادیه ها به عنوان بازوان اجرایی دولت