مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-15اقتصادي

48 دستگاه استخراج رمز ارز درشهرستان های بویراحمد و گچساران کشف شد


یاسوج_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط 48 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در شهرستان های بویراحمد و گچساران طی سال جاری خبرداد.

- ، جمال معتمدی زاده در نشست مبارزه با رمز ارزهای غیرمجاز افزود: متأسفانه برخی برای سودجویی شخصی اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج رمز ارز می کنند که خسارات فراوانی برای شبکه های برق رسانی و بیت المال به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 48 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در شهرستان های گچساران و بویراحمد این استان کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: توان مصرفی دستگاه های کشف شده بیش از 100 کیلووات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، خسارات وارده ریالی این دستگاه ها به شبکه های توزیع نیروی برق را سه میلیارد ریال دانست.

معتمدی زاده تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم دستگاه های استخراج کننده رمز ارز غیر مجازها در استان کهگیلویه و بویراحمد شدت می گیرد و به طور حتم بر اساس قانون، با متخلفین برخورد قاطع قضایی می شود.

وی در خصوص نحوه معرفی و پاداشی که به گزارش سایت قطره و به نقل ازدهندگان اختصاص می یابد نیز خاطرنشان کرد: سه راهکار برای ارائه اطلاعات این مراکز وجود دارد که شامل درج اطلاعات مراکز مورد اشاره در سامانه اینترنتی شرکت توانیر به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 دستگاه استخراج رمز ارز درشهرستان های بویراحمد و گچساران کشف شد

48 دستگاه استخراج رمز ارز درشهرستان های بویراحمد و گچساران کشف شد