مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-15اقتصادي

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در گیلان با احیای واحدهای صنعتی راکد


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به برنامه ریزی برای احیای 68 واحد صنعتی تعطیل در استان، گفت: احیای واحدهای صنعتی راکد بیش از 20 هزار فرصت شغلی در ایجاد می کند.

- ، تیمور پورحیدری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد احیای واحدهای تعطیل و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال در گیلان با اشاره به لزوم همکاری بانک ها برای رفع موانع تولید، اظهار کرد: دولت به دنبال احیای واحدهای تملک شده توسط بانک ها است.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد صنعتی گیلان سبب اشتغال بیش از 20 هزار نفر می شود، افزود: امسال در فاز اول احیا و راه اندازی 68 واحد تعطیل در دستور کار سازمان صمت قرار گرفته است.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه در کمیته های مختلف کارشناسی آخرین وضعیت و موانع واحدهای تعطیل و تملک شده به صورت حقوقی و فنی بررسی و برای تعیین تکلیف نهایی به کمیته های ستاد احیا آورده می شوند، ادامه داد: در این کمیته با بانک های مرتبط و نهادهای ذیربط اقدامات اجرایی صورت پذیرد.

وی خواب سرمایه های صنعتی را غیر منطقی و خسارت بار دانست و گفت: خاموشی خط تولید و فرسایش ماشین آلات و توقیف کارخانجات هیچ پشتوانه و قاعده ارزشمندی برای اقتصاد ندارد.

پورحیدری تأکید کرد: پویایی صنعت سبب ارزش افزوده و ایجاد اشتغال و کمک به تحول اقتصادی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در گیلان با احیای واحدهای صنعتی راکد

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در گیلان با احیای واحدهای صنعتی راکد