مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-15اقتصادي

میدان میوه و تربار در تویسرکان ایجاد می شود


فرماندار تویسرکان از ایجاد میدان میوه و تره بار در تویسرکان با هدف کاهش قیمت برای مصرف کنندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار تلاش دستگاه های عامل در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: امروز معاندان با القای مضامین ناامیدکننده فضای ذهنی جامعه را به سمت و سوی دلخواه خود پیش می برند که باید در این راستا نسبت به چرایی اجرای طرح و مواهب آن تبیین و روشنگری صورت گیرد.

وی گفت: یارانه ای 18 میلیارد دلاری در سال های گذشته به بهانه تامین کالاهای اساسی صرف خرید غذای سگ و گربه، هزینه سفر خارجی و بورس تحصیلی فرزندان برخی مسئولان در خارج کشور می شد و بخشی نیز برای تجهیزات دارویی صرف می شد که آن هم به گروه های مافیایی می رسید.

فرماندار تویسرکان وجود بزرگترین مافیای حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در کشور را یک حقیقت عنوان کرد و افزود: افرادی با ارز 4200 تجهیزات پزشکی و دارو وارد و آزاد می فروختند و یک شبه ثروتی کلان را صاحب می شوند؛ اما از این ارز چیزی به دست مردم نمی رسید.

وی با اشاره به اینکه دولت به عنوان امانتدار اموال عمومی تصمیم گرفت، دست رانت خواران را کوتاه کند تاکید کرد: فعالان اقتصادی و کارشناسان اجرای طرح مردمی سازی یارانه را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تربار در تویسرکان ایجاد می شود

میدان میوه و تربار در تویسرکان ایجاد می شود