مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-15سياسي

دومین نمایشگاه توانمندی های کردستان در صنایع کوچک برگزار می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های کردستان در صنایع کوچک در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد خسروی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: اولین نمایشگاه معرفی بخشی از توانمندی های استان کردستان خردادماه سال 98 برگزار شد اما به دلیل شرایط کرونا بعد از آن تعطیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان به مدت 5 روز و با حضور 78 تولیدکننده برتر استان در قالب 120 غرفه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه عصر فردا در سنندج افتتاح خواهد شد و اگرچه گلایه مندی های هم مطرح است اما ظرفیت و بضاعت استان محدود است.

خسروی خاطرنشان کرد: در صدور مجوز، این نمایشگاه در زمیان های آتی بصورت ملی و یا خارجی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه استانی، صنایع غذایی، شیمیای، سلولزی و بهداشتی و طیف گسترده ای از 5 زون اصلی تولیدی استان حضور دارند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان، امسال به دلیل نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، چهار غرفه به واحدهای دانش بنیان وابسته به پارک علم و فناوری استان اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه توانمندی های کردستان در صنایع کوچک برگزار می شود

دومین نمایشگاه توانمندی های کردستان در صنایع کوچک برگزار می شود