مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-15ورزشي

داور لیگ برتری دیدار های ملوان و رقبا را سوت می زند


کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم دارد با انتخاب داوران با تجربه، اشتباهات داوری در لیگ یک را به حداقل برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رقابت های لیگ یک فوتبال ایران در اوج حساسیت دنبال می شود و 4 تیم روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارند و فدراسیون فوتبال از داوران لیگ برتری برای قضاوت دیدار ها استفاده خواهد کرد.

  در این شرایط، کمیته داوران فدراسیون فوتبال تلاش کرده تا با انتخاب داوران مجرب و با سابقه قضاوت در لیگ برتر، احتمال اشتباهات داوری را به حداقل برساند.

  برای هفته سی ام لیگ دسته اول نیز که دوشنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، سه داور لیگ برتری در لیگ یک مسئولیت قضاوت خواهند داشت و مصاف تیم های خیبر خرم آباد-رایکا بابل، مس کرمان-ویستا توربین تهران و شمس آذر قزوین-ملوان بندرانزلی با قضاوت داوران لیگ برتری برگزار می شود.

اسامی داوران بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:  دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 پارس جنوبی جم و قشقایی شیراز داوران: مجتبی افرا، رضا حیدری، امین قدیری و بهروز محمدی ناظر: جواد شرفی مس شهر بابک و شهرداری همدان داوران: ابوالفضل گرجی، محمد صفار، مرتضی هوشیار و سیدحسین حسینی ناظر: رحیم مهرپیشه خیبر خرم آباد و رایکا بابل داوران: عبدالنبی پورخلف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور لیگ برتری دیدار های ملوان و رقبا را سوت می زند

داور لیگ برتری دیدار های ملوان و رقبا را سوت می زند