مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-15سياسي

شاخص توسعه کشور آموزش است/ 5 هزار دانشجو ایرانی در خارج از کشور تحصیل می کنند


معاون آموزش و دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: یکی از شاخص های مهم توسعه کشور آموزش است و دولت سیزدهم تلاش دارد تا با آماده سازی زیرساخت های آموزشی 5 هزار دانشجو ایرانی خارج از کشور بتوانند در میهن خود تحصیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ابوالفضل باقری فرد امروز در جمع روسای بیمارستان ها، ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع و فرماندار شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: وظیفه حاکمیتی ما ایجاب می کند تا از اقصی نقاط کشور بازدیدهای میدانی داشته و تصمیمات خود را در پشت صندلی ماشین و یا میز کار نگیریم.

وی تصریح کرد: مهمترین شاخص توسعه کشور آموزش بوده و در منطقه ای که مردم و مسئولان و خیرین ان در حوزه آموزش تلاش کنند تا زیرساخت های ان را اماده کنند مشخص است که به شاخص توسعه توجه شده است.

معاون آموزش و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده، با توجه به اینکه  گنبدکاووس به لحاظ رشد جمعیت در کل کشور سرآمد بوده اما در بحث زیرساخت های آموزش پزشکی عقب ماندگی هایی دارد و هیچ یک از چهار بیمارستان این شهرستان آموزشی نیست.

وی ادامه داد: با کمک وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان تلاش خواهیم کرد تا چهار بیمارستان شهرستان و یا حداقل دو بیمارستان آن آموزشی شود و در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص توسعه کشور آموزش است/ 5 هزار دانشجو ایرانی در خارج از کشور تحصیل می کنند

شاخص توسعه کشور آموزش است/ 5 هزار دانشجو ایرانی در خارج از کشور تحصیل می کنند