مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-15دانش

توقف احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره جانبازان و معلولان خراسان جنوبی


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره جانبازان و معلولان در خراسان جنوبی در مرحله طراحی متوقف شده که بایستی پیگیرهای لازم برای عملیاتی شدن آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  سید محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین عصر امروز در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی  اظهار داشت: در ابلاغیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رییس جمهوری اسلامی ایران، 16دستگاه اجرایی موظف به  اجرای وظایف محوله در حوزه ورزش های جانبازان و معلولین هستند.

وی افزود: واگذاری رایگان سالن ها و تجهیزات ورزشی در اختیار سازمانها و ادارات تابعه در استانها و شهرستانها، تخصیص اعتبارات ویژه و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور و مناطق، توجه شهرداری ها به فعالیت های فرهنگی  و ورزشی جانبازان و معلولین در این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شده است.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تصریح کرد:  ستاد ملی توسعه و ترویج  ورزش های جانبازان و معلولین به ریاست وزیر ورزش وجوانان و دبیری رییس فدراسیون و عضویت 16 وزارتخانه همسو هر فصل تشکیل می شود و   برای اجرای مصوبه یادش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره جانبازان و معلولان خراسان جنوبی

توقف احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره جانبازان و معلولان خراسان جنوبی