مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-15پزشكي

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف 6 ماه آینده تجهیز می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف 6 ماه آینده از سوی خیر گلستانی تجهیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سعید گلفیروزی امروز در جمع روسای بیمارستان ها، فرماندار، ائمه جمعه تسنن و تشیع با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در این جلسه با توافقی که بین خیر کشوری حاج محمد شهرکی و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شد قرار شد ظرف مدت 6 ماه حاج محمد شهرکی ساختمان مرکز غربالگری سرطان را تکمیل و وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گلستان آن را تجهیز کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته وعده آموزشی شدن بیمارستان های گنبدکاووس داده شده و حتی کد رشته هایی هم در دفترچه آزمون تعریف شده اما در دقایق آخر این کار متوقف شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دو بیمارستان شهید مطهری و طالقانی شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان های ارجاعی استان بوده و دو بیمارستان دولتی دیگر هم ظرفیت های لازم برای آموزشی شدن دارند.

گلفیروزی خاطرنشان کرد: در کنار زیرساخت ها و ظرفیت های خوب شهرستان، وجود خیرین مانند حاج محمد شهرکی که به عنوان خیر برتر کشوری در حوزه سلامت معرفی شدند ما را متقاعد می کند که آموزشی شدن بیمارستان های گنبدکاوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف 6 ماه آینده تجهیز می شود

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف 6 ماه آینده تجهیز می شود