مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-15سياسي

چانه زنی دشمن در برجام با هدف کاهش قدرت نیروی مسلح کشور بود


معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:چانه زنی دشمنان عهدشکن در برجام بر روی کاهش قدرت نیروهای مسلح بود ولی هرگز به مقصد شوم خود نخواهند رسید.

- ، محمد رضا یزدانیان ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی گلستان اظهار کرد: در اوج بحران های آسیا، شاهد آرامش بی بدیل در کشور هستیم و این موضوع مرهون تلاش نیروها مسلح در برقراری امنیت پایدار است.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: بر اساس قانون اساسی و سند چشم انداز 20 ساله کشور، چهار مأموریت مهم شامل کشف جرم، تعقیب مجرمان، رسیدگی قضایی و احیای حقوق عامه و پیشگیری از جرم بر دوش این سازمان است.

وی رسیدگی قضایی را مهمترین مأموریت سازمان قضایی کشور دانست و افزود: عمل به وظایف در نیروهای مسلح وقتی ارزشمند است که با اخلاق مداری و کارآمدی همراه باشد.

یزدانیان گفت: اقتدار نیروهای مسلح از مؤلفه های مهم دولت و ملت ایمن است و در موضوعات راهبردی، گفتمان سیاسی، تجاری و حتی مذاکرات برد برد اثر گذار است.

این مقام مسئول عنوان کرد: چانه زنی دشمنان عهدشکن ما در برجام بر روی کاهش قدرت نیروهای مسلح ما بود ولی هرگز به مقصد شوم خود نخواهند رسید و این امر گویای اهمیت اقتدار نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چانه زنی دشمن در برجام با هدف کاهش قدرت نیروی مسلح کشور بود

چانه زنی دشمن در برجام با هدف کاهش قدرت نیروی مسلح کشور بود