مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-15اجتماعي

عرضه کتب کمیاب در غرفه یونسکو ایران/ عضو کتابخانه شوید و استفاده کنید


غرفه کمیسون ملی یونسکو ایران در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب مصلی تهران با ارائه تازه های نشر و جدید ترین محصولات این نهاد پذیرای علاقه مندان یار مهربان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا غرفه کمیسون ملی یونسکو ایران در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب مصلی تهران با ارائه تازه های نشر و جدید ترین محصولات این نهاد پذیرای علاقه مندان  یار مهربان است.

در این غرفه 150 عنوان کتاب در بخش های متفاوت از جمله محیط زیست، زنان و خانواده، همایش های گوناگون از جمله خط راه ابریشم برای بازدیدکنندگان عرضه شده است.

بخشی از کتاب های نفیس این نمایشگاه را ارزشمند ترین نسخه گلستان سعدی، حافظ و قرآن کریم تشکیل داده که این آثار با تیراژ بالا به چاپ و به فروش عموم رسیده است.

اما برخی از کتاب های این مجموعه از جمله کتاب پیکار موتورسواری که جزء آثار نفیس و قدیمی این نهاد محسوب می شود در دهه 30 چاپ شده اند.

امسال این غرفه، فرمی به نام فرم عضویت در کتابخانه و مرکز اسناد کمیسیون ملی یونسکو به علاقه مندان برای استفاده  از کتابخانه جندی شاپور تهران واقع در طبقه دوم و سوم که به کمیسیون ملی سازمان یونسکو اختصاص داده شد به مخاطبان و پژوهشگران عرضه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کتب کمیاب در غرفه یونسکو ایران/ عضو کتابخانه شوید و استفاده کنید

عرضه کتب کمیاب در غرفه یونسکو ایران/ عضو کتابخانه شوید و استفاده کنید