مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-15اقتصادي

فاز دوم طرح لبخند مهر اجرا شد


معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت:120 گروه مردمی ، خیریه و جهادی با بنیاد احسان در اجرای طرح لبخند مهر مشارکت می کنند.

- محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: فاز دوم طرح لبخند احسان با آغاز هفته سلامت در سراسر کشور و در 240 منطقه محروم و حاشیه شهر با مشارکت گروه های جهادی، خیریه ها و مجموعه های آغاز شده است .

وی با بیان اینکه 120 گروه مردمی ، خیریه و جهادی با ما در این طرح مشارکت می کنند ، افزود: این طرح با ارزش ریالی بیش از 200 میلیارد ریال در سراسر کشور اجرا می شود.

افزود: خدمات این طرح شامل ترمیم دندان، عصب کشی و معاینات لازم دندان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات این طرح برای نیازمندان به صورت رایگان انجام می شود و گروه های جهادی نیز تامین کننده ی نیروی های انسانی این طرح هستند ، تصریح کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز مواد مصرفی و تجهیزات لازم در این طرح را تامین می کند.

ادامه داد: نیرو های انسانی در بخش های مختلف کشور متفاوت است و در برخی نقاط گروه های جهادی ، برخی نقاط مراکز بهداشت و در برخی نقاط خیریه های فعال در حوزه دندان پزشکی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اکثر مکان هایی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته است مکان های ثابت هستند، گفت: برخی از پایگاه ها در نزدیک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم طرح لبخند مهر اجرا شد

فاز دوم طرح لبخند مهر اجرا شد