مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-15ورزشي

قهرمان تکواندوی افغانستان؛ از مهاجرت به ایران تا کسب مدال های رنگین جهانی


قهرمان تکواندوی افغانستان به فارس گفت: اگرچه همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده ام، اما هیچگاه به تغییر تابعیت فکر نکرده و آرزو دارم تا مدال المپیک را برای کشورم کسب کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، محسن رضایی، قهرمان تکواندوی افغانستان که متولد شهر مشهد ایران است با قرار گرفتن در رتبه 24 جهانی خود را برای مهم ترین رویداد جهانی تکواندو (گراند پریکس) آماده می کند.

وی که به تازگی مجوز حضور در رقابت های آسیایی را به دست آورده، بر این باور است که ورزش می تواند عامل وحدت آفرین در افغانستان باشد.

  محسن رضایی در گفت وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: با چند تن از ورزشکاران مهاجر افغانستان برای حضور در مسابقه انتخابی بازی های آسیایی به کابل سفر کرده ام و از این میان سه نفر جواز حضور در رقابت های آسیایی را به نمایندگی از افغانستان به دست آورده ام.

رضایی افزود: تنها 32 نفر از ورزشکاران برتر جهان می توانند در این رقابت ها شرکت کنند که من نیز یکی از این ورزشکاران هستم.

وی گفت: قرار گرفتن در رنکینگ برتر جهان کاری ساده ای نیست و ورزشکاران با توجه به رقابت ها و کسب مدال های مختلف از مسابقات مهم سنجیده و بعد در میان 32 نفر برتر جهان قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان تکواندوی افغانستان؛ از مهاجرت به ایران تا کسب مدال های رنگین جهانی

قهرمان تکواندوی افغانستان؛ از مهاجرت به ایران تا کسب مدال های رنگین جهانی