مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-15فرهنگي

سیار: کتاب های حوزه شعر و داستان بیش ترین استقبال را در نمایشگاه دارند


حضور در نمایشگاه برای دیدن کتاب ها، جلد آن ها، زحمتی که برای آن کشیده شده است و دیدن نویسنده کتاب ها، تجربه متفاوت و مهمی است و شور و نشاط و جنبش تازه ای را در مردم و خصوصاً مخاطبان جدی کتاب برمی انگیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی سیار شاعر و ترانه سرا در ارتباط با برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب پس از غیبت دوساله گفت: حقیقتاً اهالی ادبیات و کتاب بسیار برای این برگزاری مجدد و دیدار تازه کردن خوشحال هستند.

برگزاری مجدد نمایشگاه کتاب فرصتی است برای دیدن کارهای تازه، هرچند در این دوسال در بستر مجازی فرصت های تازه ای ایجاد شد و کتاب صوتی و الکترونیکی رونق گرفت، کما اینکه صرف حضور در نمایشگاه برای دیدن کتاب ها و جلد آن ها و زحمتی که برای آن کشیده شده اتفاق متفاوت و مهمی است.

نمایشگاه کتاب، نمایشگاه ادبیات است وی با بیان اینکه نمایشگاه حضوری کتاب شور و نشاط و جنبش تازه ای را در بین مردم، خصوصاً مخاطبان جدی کتاب برمی انگیزد، افزود: شخصاً، نمایشگاه کتاب را نمایشگاه ادبیات می دانم و فکر می کنم بیشترین استقبال از کتاب های حوزه شعر و داستان در نمایشگاه صورت می گیرد، چرا که حرف تازه را اینجا می توان یافت.

فکر می کنم، غرفه های ادبی رونق مجددی به نمایشگاه بدهند و امیدوارم روز به روز بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیار: کتاب های حوزه شعر و داستان بیش ترین استقبال را در نمایشگاه دارند

سیار: کتاب های حوزه شعر و داستان بیش ترین استقبال را در نمایشگاه دارند