مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-15فرهنگي

استقرار غرفه کتابخانه روستای «علویه» جهرم در نمایشگاه تهران


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم گفت:غرفه کتابخانه روستای «علویه» جهرم در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر شد.

- گفت: روستای علویه شهرستان جهرم در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در 2 سال گذشته از میان بیش از 2 هزار شرکت کننده از 30 استان کشور، جزو برگزیدگان نهایی کشور انتخاب شده است.

وی افزود: به همین مناسبت، از روستاهای برگزیده در جشنواره ازجمله کتابخانه روستای علویه برای شرکت در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دعوت شد تا در ایام برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی حضوری فعال داشته باشند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی جهرم بیان کرد: در همین راستا از سوی ستاد برپایی این رویداد فرهنگی در مصلای امام خمینی (ره) غرفه هایی در اختیار این روستاها قرار گرفت تا بتوانند کتابخانه و روستا و فعالیت های فرهنگی و توانمندی های خود را معرفی و عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با استقرار کتابخانه این روستا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شخصیت هایی همچون، حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس از این غرفه بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار غرفه کتابخانه روستای «علویه» جهرم در نمایشگاه تهران

استقرار غرفه کتابخانه روستای «علویه» جهرم در نمایشگاه تهران