مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-15ورزشي

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند


رقابت های دو و میدانی بزرگسالان قهرمانی کشور اعزامی به مسابقات گوانجو چین روز پنجشنبه 22 اردیبهشت در بخش آقایان به میزبانی خرم آباد آغاز شده است و دو و میدانی کاران قمی توانستند در این مسابقات مقام های مختلفی را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی گوانجو چین با شرکت 250 ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، 22 و 23 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی برگزار شد.

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند، در ماده 110 متر با مانع علی سلامتیان با ثبت حدنصاب 14 ثانیه و 39 صدم ثانیه نایب قهرمان شد، تیم 4 در 100 متر امدادی قم با ترکیب امیر مقدمی، علی سلامتیان، حسن نیک نظر و رضا ملک پور رکورد 42 ثانیه و 59 صدم ثانیه ای را ثبت کرد و در جایگاه دوم ایستاد.

امیر مقدمی هم در ماده 400 متر با مانع با ثبت رکورد 52 ثانیه و 48 صدم ثانیه صاحب نشان برنز شد، این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی بسیار با اهمیت است و رتبه 100 را دارد که نفرات برتر آن، تا قبل از آغاز بازی های آسیایی به رقابت های بین المللی نیز اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند