مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:382022-05-15اقتصادي

مصوبات ستاد اقتصاد دانش بنیان در همدان اجرایی می شوند


استاندار همدان با بیان اینکه مصوبات ستاد اقتصادی دانش بنیان استان اجرایی می شوند گفت: اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در دومین جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان در سال جاری با بیان اینکه تمام مجموعه هایی که در حوزه دانش بنیان فعال اند، عضو ستاد اقتصاد دانش بنیان هستند اظهار کرد: پارک علم و فناوری، دانشگاه ها، مجموعه های نخبگانی و دستگاه های اجرایی که با این حوزه مرتبط هستند در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان حضور دارند.

  وی گفت: طبق دسته بندی پارک علم و فناوری از فعالیت های واحدهای تولیدی، دستگاه های اجرایی، شرکت های دانش بنیان و مجموعه های نخبگانی و دانشگاهی را در قالب 6 کمیته کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، سلامت دارو و تجهیزات پزشکی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و مهارت دانش بنیان، صنایع فرهنگی گردشگری و علوم انسانی، علمی و فناوری خدمات تجاری سازی و توانمندسازی تعریف کردیم.

استاندار همدان تأکید کرد: کمیته های 6گانه پیشنهاد ات و برنامه های خود را ارائه می کنند تا اجرایی و عملیاتی شود، سپس به شرکت های دانش بنیان که در زمینه مورد نظر متخصص هستند، سفارش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات ستاد اقتصاد دانش بنیان در همدان اجرایی می شوند

مصوبات ستاد اقتصاد دانش بنیان در همدان اجرایی می شوند