مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-15اجتماعي

پایان ثبت نام حج تا پایان امروز دوشنبه


مشمولان واجد شرایط حج تمتع 1401 که در سال 99 نام نویسی کرده و ضوابط تعیین شده را دارا بوده اند و در مرحله اول فراخوان شده اند، فقط تا پایان امروز یکشنبه 25 اردیبهشت فرصت دارند تا در سامانه رزرو، - نام نویسی کنند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان تشرف به حج تمتع سالجاری که در مرحله اول فراخوان شده اند، فقط امروز (یکشنبه) می توانند برای ثبت نام در کاروان های حج به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

اکبر رضایی به خبرنگار حج و زیارت ایرنا گفت: مشمولان واجد شرایط حج تمتع 1401 که در سال 99 نام نویسی کرده و ضوابط تعیین شده را دارا بوده اند و در مرحله اول فراخوان شده اند، فقط تا پایان امروز یکشنبه 25 اردیبهشت فرصت دارند تا در سامانه رزرو، نام نویسی کنند.

وی افزود: از 18 اردیبهشت که ثبت نام آغاز شده، تاکنون حدود 92 درصد ظرفیت کاروان ها تکمیل شده است و متقاضیان با ورود به سامانه رزرو در کاروان های حج تمتع امسال ثبت نام کرده اند.

واجدین شرایط شامل ثبت نامی های کاروان های حج سال 1399 که متولد دهم تیر 1336 و بعد از آن هستند و تاریخ اولیه ثبت نامی آنها قبل از 22 خرداد ماه 86 باشد و تاکنون به سامانه مذکور مراجعه نکرده اند، فقط تا پایان وقت امروز فرصت نام نویسی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ثبت نام حج تا پایان امروز دوشنبه

پایان ثبت نام حج تا پایان امروز دوشنبه