مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-15اقتصادي

افزایش ساعت کار نانوایی ها در فردیس


بر اساس اقدامات صورت گرفته 350 نانوایی منتخب از امروز ساعت کار خود را افزایش دادو به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت می کنند.

- اظهار کرد بر اساس اقدامات صورت گرفته 350 نانوایی منتخب از امروز ساعت کار خود را افزایش داد و به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت می کنند.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای تأمین نان مردم در شهرستان فردیس و همچنین کاهش زمان انتظار مردم در صف نانوایی ها انجام شد.

فرماندار فردیس با قدردانی از خدمات نانوایان این شهرستان تصریح کرد: از این قشر زحمتکش می خواهم تا تمامی موارد قانونی را برای خدمات ارزنده به شهروندان رعایت کنند، البته در صورت تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با نظارت فرمانداری به طور محله محور و نامحسوس بر نانوایی ها نظارت و نانوایی های متخلف را معرفی می کنند تا برخوردهای قانونی با آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند که هیچ مشکلی در حوزه آرد و نان وجود ندارد و می توانند نان مورد نیاز خود را در روزهای مختلف بدون هیچ مشکلی تهیه کنند، متذکر شد: بعد از اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها سهمیه هیچ کدام از نانوایی های شهرستان کم یا قطع نشده و حتی در بسیاری از موارد هم برای نانوایی ها افزایش سهمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت کار نانوایی ها در فردیس

افزایش ساعت کار نانوایی ها در فردیس