مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-15اقتصادي

دستورالعمل تشکیل واحد مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم ابلاغ شد


احکام و الزامات تشکیلات واحدهای مبارزه با پولشویی و نحوه احراز صلاحیت مدیر ارشد واحد مبارزه با پولشویی در اشخاص مشمول قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال 1386 تصویب و به شبکه بانکی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ، ماده (37) آیین نامه اجرایی ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی مصوب جلسه مورخ1398.

1.

21 هیأت وزیران و تبصره های (1) الی (6) ذیل آن به تبیین برخی از احکام و الزامات مربوط به ساختار و تشکیلات واحدهای مبارزه با پولشویی و نیز نحوه احراز صلاحیت و عزل یا هرگونه تغییر مدیر ارشد واحدهای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در اشخاص مشمول قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال 1386 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن پرداخته است.

   همچنین در تبصره (6) ماده (37) این آیین نامه مقرر شده است که دستورالعمل اجرایی مربوط به نحوه ساماندهی تشکیلات سازمانی واحد مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در مؤسسات اعتباری توسط مرکز اطلاعات مالی با همکاری بانک مرکزی تدوین و توسط بانک مرکزی ابلاغ شود.

دستورالعمل نحوه تشکیل و ساماندهی واحد مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در بانک ها و مؤسسات  اعتباری غیر بانکی مشتمل بر تکالیف مهمی است که از جمله اهم آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:  - مؤسسات اعتباری مکلفند واحدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل تشکیل واحد مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم ابلاغ شد

دستورالعمل تشکیل واحد مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم ابلاغ شد