مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-15سياسي

برگزاری آزمون ارشد در هفته جاری


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: برگزاری آزمون یک بحث اجرایی است و کمیسیون با برگزاری آزمون مشکلی ندارد و کار دولت است و بنابراین قصد ورود به این مساله را به لحاظ قانونی ندارد.

- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد و مشکلات مدارس خارج از کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: آزمون ارشد سال 1401 نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون آموزش با حضور علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و مهدی فیاضی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز وضعیت موجود مدارس خارج از کشور و شرایطی که دارند بررسی شد، تصریح کرد: همچنین فیاضی در خصوص برنامه های این مدارس گزارشی به کمیسیون ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز نظراتشان را نسبت به برنامه های ایشان اعلام کردند و قرار بر این شد تا با توجه به اینکه نظرات نمایندگان را هم دریافت کرده اند، برای تغییر و تحولات در مدارس خارج از کشور و فعال شدن آنها و مسائل مدارسی که مشکل پیدا کرده اند را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ارشد در هفته جاری

برگزاری آزمون ارشد در هفته جاری