مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-15سياسي

نگرانی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تامین سموم زراعی به علت تعارض منافع ها


طی سال های گذشته در زمینه تامین سموم به دلیل وجود تعارض منافع، عقب ماندگی ها و نگرانی هایی داریم که مجلس شدیدا به دنبال رفع آن است.

- حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت ) این کمیسیون اظهار داشت: دستور کار ابتدایی نشست امروز تحقیق و تفحص از صندوق محیط زیست بود که آقای ابوترابی به همراه 35 نفر از نمایندگان آن را امضاء کرده بودند که با توضیحات ارائه شده توسط معاون سازمان حفاظت از محیط زیست و مدیرعامل سابق صندوق محیط زیست مقرر گردید مهلت 10 روزه برای جمع بندی نهایی و اقناع نمایندگان درخواست کننده مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه دستورکار دوم امروز کمیسیون کشاورزی گزارش کمیته دامپروری بود که بر اساس آن برابر اعلام سامانه دامپروری 75 میلیون راس دام ثبت شده در کشور داریم، افزود: عمدتا دامداران از پلاک کوبی ها استقبال کرده اند اما با توجه به حذف ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت نهاده های دامی باید برای تداوم پلاک کوبی ها باید سازوکار جدیدی اتخاذ شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی از طریق سازمان دامپزشکی نصب میکروچیپ ها را در دستور کار خود قرار داده است، عنوان کرد: برخی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تامین سموم زراعی به علت تعارض منافع ها

نگرانی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تامین سموم زراعی به علت تعارض منافع ها