مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-15بين الملل

ده ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان قدس و کرانه باختری


حمله نظامیان صهیونیست به تجمع مختلف فلسطینیان به مناسبت سالروز اشغال فلسطین در شهرهای قدس، طولکرم و رام الله به آسیب دیدن ده ها فلسطینی منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی  ظهر امروز به چندین تجمع مردمی فلسطینیان که به مناسبت سالروز یوم النکبه برگزار شده بود، حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، ده ها نفر از جوانان مناطق رام الله، قدس و طولکرم  بر اثر شلیک گلوله گاز اشک آور گلوله های پلاستیکی و حتی گلوله واقعی نظامیان صهیونیست آسیب دیدند.

 به گفته منابع محلی، جمع زیادی از جوانان فلسطین امروز در ورودی شمالی شهرک البیره مشرف به شهرک صهیونیست نشین بیت ایل به مناسبت سالروز یوم النکبه تجمع کرده بودند و با ایجاد سنگرهایی و آتش زدن لاستیک و پرتاب سنگ به سمت محل استقرار نظامیان صهیونیست اعتراض خود را نشان دادند که با شلیک گلوله صهیونیست ها مواجه شدند.

به گفته هلال احمر فلسطین، نظامیان صهیونیست در این درگیری علاوه بر مجروح کردن چند فلسطینی به ضرب گلوله پلاستیکی، گلوله واقعی هم شلیک کرده و دستکم یک نفر را زخمی کردند.

همزمان نظامیان صهیونیست با حمله به دانشگاه القدس در ابودیس(شهری در استان قدس) آنها را هدف شلیک گلوله های گازی قرار دادند که در نتیجه آن ده ها دانشجو دچار حالت خفگی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان قدس و کرانه باختری

ده ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان قدس و کرانه باختری