مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-15اقتصادي

بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح عمرانی و صنعتی


استاندار خراسان رضوی امروز از طرح های ساخت واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر گلبهار، نیروگاه سیکل ترکیبی توس و ساخت آزادراه مشهد چناران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز از طرح های ساخت واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر گلبهار، نیروگاه سیکل ترکیبی توس و ساخت آزادراه مشهد چناران بازدید کرد.

وی بر تسریع در روند تملک زمین برای ساخت واحدهای مسکونی، توسعه نیروگاه توس و تعیین تکلیف ساخت و توسعه آزادراه مشهد- چناران تاکید کرد.

جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز در جریان بازدید از پروژه آزادراه مشهد- چناران گفت: با توجه به مشکل به وجود آمده در توافقنامه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری مشهد، قرار شد برای رفع مشکل، شهرداری مشهد آن بخش از مسیر آزادراه مشهد- چناران را که صرفاً در محدوده شهر مشهد قرار گرفته است تکمیل کند و بیرون از محدوده شهر مشهد را به محدوده وزارت راه و شهرسازی اضافه کنیم.

وی افزود: مهمترین برنامه ما دستیابی مشهد به کنارگذر شمالی و در ادامه به محدوده شاندیزاست که کمک زیادی به ترافیک مشهد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح عمرانی و صنعتی

بازدید استاندار خراسان رضوی از چند طرح عمرانی و صنعتی