مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-15سياسي

آموزش همگانی کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم جدی گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: آموزش همگانی کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم باعث افزایش ضریب امنیتی و کاهش هزینه ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه امروز در نشست با مدیران و مسؤولان جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: آموزش همگانی کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم باعث افزایش ضریب امنیتی و کاهش هزینه ها می شود که باید جدی گرفته شود.

 وی افزود: هرچه قدر افراد بیش تری از آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات بهره مند شوند، هلال احمر بیشتر در انجام وظایف خود موفق خواهد بود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر حیاتی بودن اقدامات هلال احمر، خطاب به مدیران و مسؤولان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: برای انجام وظایف حیاتی باید به آخرین دانش و امکانات روز مجهز شوید چراکه در این راستا مطالبه و پیگیری شاخص های حداکثری، حق مردم است.

قاسمیان ضمن قدردانی از تلاش های جهادی و ایثارگرانه جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد: مردم استان اردبیل نگاه مثبت و امیدوارانه به جمعیت هلال احمر دارند و این اعتماد، باید به عنوان سرمایه حیاتی و مهم محافظت و مراقبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش همگانی کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم جدی گرفته شود

آموزش همگانی کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم جدی گرفته شود