مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-05-15اقتصادي

دولت با درک وضعیت بازار نسبت به اصلاح ارز ترجیحی اقدام کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم با درک وضعیت بازار و واقعیت های اقتصادی، تصمیم به اصلاح ارز ترجیحی گرفت.

- ، محمد کلامی روز یک شنبه در جلسه کارگروه هماهنگی اشتغال و بازار کار استان، با اشاره به اینکه کشور در حال یک اصلاح اقتصادی گسترده است، افزود: این تصمیم دولت، در عین حال که با جبران تبعات ناشی از آزادسازی قیمت ها همراه شده، نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش را نیز افزایش داده و بر این اساس، دستگاه ها و بانک ها باید تلاش کنند تا برای حفظ اشتغال، منابع مالی مورد نیاز این واحدها را تأمین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، نباید موجب غفلت از تحقق شعار سال شود، افزود: بخش قابل توجهی از فضای بیکاری جامعه متوجه قشر تحصیل کرده است که برای رفع این مشکل، اشتغال دانش بنیان و کارآفرین باید در اولویت کاری دستگاه ها و سیستم بانکی باشد.

کلامی تاکید کرد: بانک ها برای جذب تسهیلات اختصاصی استان و تسهیلات متمرکز، نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا میزان اشتغال استان از ثبات لازم برخوردار باشد.

وی بر رصد عملکرد دستگاه ها در حوزه اشتغال تأکید کرد و گفت: دستگاه ها موظفند عملکرد خود را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند و اداره کل تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با درک وضعیت بازار نسبت به اصلاح ارز ترجیحی اقدام کرد

دولت با درک وضعیت بازار نسبت به اصلاح ارز ترجیحی اقدام کرد