مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-15فرهنگي

فرهنگ و ارشاد کرمانشاه از فیلم سازان جوان حمایت خواهد کرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از فیلم سازان جوان حمایت خواهد کرد.

- ، علی صفدری در دیدار با مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور اظهار کرد: فضای استان ها با مرکز بسیار متفاوت است و به دلیل مشکلات بودجه ای و عدم تمرکز منابع در استان فعالیت های سینمایی و تولید فیلم بسیار سخت است.

وی افزود: درخواست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از انجمن سینمای جوان کشور این است که برای حفظ ساختمان انجمن استان تلاش کنند و فرهنگ و ارشاد استان نیز هم حمایت خواهد کرد و شخصاً نسبت به فیلم و فیلم سازی دغدغه دارم و اجرای برنامه ها و جشنواره ها به صورت مستمر از مطالبات اصلی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: منطقاً اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فیلم سازی نباید ورود کند و این وظیفه انجمن سینما جوان است اما بنای به حمایت داریم و از ظرفیت های موجود برای شناسایی، حمایت از استعدادها، نگه داشت و پاسداشت دستاوردها استفاده خواهیم کرد و حوزه فرهنگ حوزه مظلومی است و طی سالیان گذشته نیز بعضاً با بی مهری و بی برنامگی همراه بوده است.

صفدری گفت: حضور انجمن سینمای جوان کشور نشان از عزم جدی برای کمک به حوزه فیلم سازی استان کرمانشاه دارد و این را به فال نیک می گیریم و همه تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و ارشاد کرمانشاه از فیلم سازان جوان حمایت خواهد کرد

فرهنگ و ارشاد کرمانشاه از فیلم سازان جوان حمایت خواهد کرد