مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-15اقتصادي

کمبودی در تامین اقلام اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از تامین اقلام اساسی مورد نیاز خانوار در استان خبر داد و گفت: هیچ کمبودی در خصوص اقلام اساسی در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اجرای طرح حذف ارز ترجیحی پیشینه چند دهه و طرحی برای آینده است بایستی در زمان درست این سیاست اجرایی و تبیین شود .

وی اضافه کرد: اگر روند پرداخت ارز 4200 ادامه دار می شدشاهد تدوام رانت خواری  بوده و ردیابی مسیر رانت خواران در کشور غیر ممکن می شد.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی یادآورد شد:  با توجه به سیاست های دولت تصمیم  اجرای طرح ارز ترجیحی و قرار گرفتن یارانه در اختیار مردم گرفته شد تا مردم به تناسب یارانه دریافتی برنامه ریزی لازم را برای خرید کالای اساسی خود در نظر بگیرد.

صادقی با بیان اینکه نظارت ها در بازار ضعیف است عنوان کرد: اگر قرار باشد در هر واحدی سه نفر مستقر شود نمی توان وضعیت موجود را کنترل کرد در این راستا لازم است نظارت ها به صورت سیستمی انجام شود.

کمبودی در خصوص اقلام اساسی در ارومیه وجود ندارد غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در این جلسه با اشاره به کالاهای اساسی عنوان کرد : پس از ابلاغ قیمت های جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در تامین اقلام اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

کمبودی در تامین اقلام اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد