مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-05-15سياسي

کاهش تصادفات در بستر فضای مجازی استان سمنان فرهنگ سازی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی برای کاهش تصادفات، در بستر فضای مجازی، گفت: بخش اعظمی از تصادفات جاده ای با فرهنگ سازی کاهش می یابد.

- ، محمد حمیدی شامگاه یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری درباره راهکارهای ترویج فرهنگ رانندگی در استان و استفاده از ظرفیت ها بیان کرد: اعمال و رعایت مقررات توسط مردم به عنوان یک برنامه آموزشی می تواند در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و فرهنگ سازی در این حوزه مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه در بحث فرهنگ ترافیک، هرگونه هزینه برای آموزش و ارتقا فرهنگ ترافیک، سرمایه گذاری است، افزود: فرهنگ سازی کاهش تصادفات در بستر فضای مجازی استان سمنان مورد تاکید است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگ سازی در راستای کاهش تصادفات و ارتقا فرهنگ ترافیک، باید در سطوح مختلف جامعه اجرایی شود، ابراز داشت: کمیته کارشناسی ترافیک با استفاده از ظرفیت های حوزه فنی ترافیک در فضای مجازی باید فرهنگ سازی را در دستور کار قرار دهد.

حمیدی با بیان اینکه شهرداری ها، بیمه ها و راهداری ها باید در این زمینه کمک کنند تا هدف فرهنگ سازی در حوزه ترافیک محقق شود، گفت: ضرورت دارد با استفاده از پوسترهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و تشکیل گروه ها در شبکه های مجازی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات در بستر فضای مجازی استان سمنان فرهنگ سازی شود

کاهش تصادفات در بستر فضای مجازی استان سمنان فرهنگ سازی شود