مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-05-15اقتصادي

پروژه نوسازی و ایمن سازی کارخانه آسفالت در خارگ اجرا می شود


پروژه نوسازی و ایمن سازی کارخانه آسفالت در خارگ اجرا می شود.

- شعیب بحرینی در حاشیه بازدید کارخانه آسفالت جزیره خارگ در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهسازی، نوسازی و ایمن سازی کارخانه آسفالت در اولویت امور قرار گرفته و در این زمینه از ظرفیت های داخلی این شهرداری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور عملیاتی سازی این کارخانه برخی قطعات کارخانه خریداری شده و طی هفته های آینده نسبت به تعویض و راه اندازی مجدد آن اقدام خواهد شد.

شهردار خارگ با اشاره به نقش اساسی کارخانه آسفالت در عمران شهری و درآمد شهرداری خاطر نشان کرد: این کارخانه در سال 1387 راه اندازی شد و به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری به شمار می رفت، در همین راستا و به منظور محقق کرده توسعه و درآمد پایدار این شهرداری عملیات به روزرسانی این کارخانه آغاز شده است.

یوسف وطن دوست رییس شورای شهر خارگ افزود: مجموعه شورای شهر خارگ بر درآمد پایدار در حوزه مدیریت شهری تاکید دارد و در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وی افزود: شورای شهر خارگ از طرح ساماندهی و تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت حمایت کرد و این روند در راستای توسعه خدمات دهی به حوزه شهری و صنعتی می داند و در این زمینه نیازمند یک برنامه زمان بندی مدون با نگاه آینده محور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نوسازی و ایمن سازی کارخانه آسفالت در خارگ اجرا می شود

پروژه نوسازی و ایمن سازی کارخانه آسفالت در خارگ اجرا می شود