مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-05-15سياسي

جهاد دانشگاهی مجری مطالعات ایجاد قطب دام پروری ایران شد


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی، مطالعات مربوط به پروژه ملی ایجاد قطب دام پروری کشور را شهرستان مهدی شهر انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای اجرای قطب دام پروری مهدی شهر به عنوان مصوبه سفر رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده است تا ستادی برای انجام کلیه امور مربوط به مطالعه و اجرای این طرح ساماندهی شود و جهاد دانشگاهی با تفاهم نامه امضاشده با جهاد کشاورزی، مطالعات مربوط به این پروژه را انجام دهد.

وی افزود: علاوه بر فعالیت ها و خدمات پژوهشی و مطالعاتی توسط جهاد دانشگاهی استان در این پروژه ملی، لازم است از خدمات فناورانه جهاد دانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت پژوهشگاه های رویان و ابن سینا در حوزه به نژاد دامی، اصلاح نژاد دام سبک و.

استفاده شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس ضمن تقدیر از تلاش های جهاد دانشگاهی سمنان برای اجرای طرح ایجاد قطب دام پروری کشور در مهدی شهر گفت: امیدواریم امسال با کمک جهاد دانشگاهی سمنان بتوانیم بسیاری از طرح ها و پروژه های روی زمین مانده را به سرانجام برسانیم و از حضور جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دام پروری بهره خواهیم برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مجری مطالعات ایجاد قطب دام پروری ایران شد

جهاد دانشگاهی مجری مطالعات ایجاد قطب دام پروری ایران شد