مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-15سياسي

بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان تنظیم بازار


فرماندار شهرستان قشم از برگزاری رزمایش آمادگی و ساماندهی بازرسین بسیج حوزه اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی شهرستان قشم با هدف ساماندهی و تنظیم بازار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی تختی با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد جو روانی آرام در بازار و مقابله با احتکار و گرانفروشی و پیشگیری از سوء استفاده از حذف ارز ترجیحی بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان حضور دارد.

وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین، اضافه کرد: حذف ارز ترجیحی دست رانت خواران را از اقتصاد ایران کوتاه می کند و به مرور زمان عدالت اجتماعی را در جامعه افزایش خواهد داد.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم به دولت در ایجاد عدالت متوازن کمک کنیم و دست سوء استفاده گران را قطع کنیم و از همین روی ساماندهی بازار و مبارزه با احتکار و گرانفروشی یکی از اولویت های مهم است.

به گفته محمدحسینی تختی، اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی در خصوص پیامدهای مثبت ارز ترجیحی نیز یکی دیگر از اقداماتی است که مسئولین و رسانه ها باید با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این رزمایش با حضور فرماندار شهرستان قشم، سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، رییس اداره تعزیرات حکومتی، مسئول اصناف سازمان منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان تنظیم بازار

بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان تنظیم بازار