مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-05-15سياسي

نادر طالب زاده جوانان مستندساز بسیاری به جبهه انقلاب معرفی کرد


معاون اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به نقش برجسته استاد نادر طالب زاده در فرهنگ کشور، گفت: نادر طالب زاده جوانان مستندساز بسیاری به جبهه انقلاب معرفی کرد.

- ، رضا کریمی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت استاد نادر طالب زاده که به همت دستگاه های فرهنگی کرمانشاه در محل حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: شهید آوینی همواره بر استفاده از استاد نادر طالب زاده تاکید داشتند زیرا استاد زاده در غرب زندگی و شرایط آنجا را به خوبی درک می کردند.

وی افزود: با وجود امکانات رفاهی استاد نادر طالب زاده پس از وقایع سینما رکس آبادان در حالی که تعداد افراد بسیاری قصد عزیمت به آمریکا و اروپا را داشتند در یک هواپیمای خالی به کشور باز می گردند و مجذوب انقلاب می شوند.

معاون اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: کتاب راز رسانه در 2 جلد نگارش شده که حاوی زندگینامه، مصاحبه و گفتگوهای این هنرمند انقلابی است و همچنین نادر طالب زاده فعالیت خود را از مستندسازی در جنگ تحمیلی آغاز و پس از وقوع جنگ بوسنی به انجا سفر کرد و مستندهایی تهیه کرد.

کریمی با اشاره به اینکه نادر طالب زاده با مستندسازی و کارگردانی بیگانه نبود، گفت: استاد طالب زاده دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و کارگردانی سینما بود و به همین دلیل آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر طالب زاده جوانان مستندساز بسیاری به جبهه انقلاب معرفی کرد

نادر طالب زاده جوانان مستندساز بسیاری به جبهه انقلاب معرفی کرد